Fallout

Nie będę pisał o tym jak fascynujący jest świat w serii Fallout, to wie każdy kto się tym jara więc moje pięć groszy jest zupełnie zbędne. Miast tego napiszę – zaczął się kurwa Cyrk.
Cyrk związany z testowaniem porównywaniem, napierdalaniem w postach na forach, obrzucaniem gównem, niekończącym się flamem i jazdą po grafice. Ja się pytam, po co ?! Powody są dla mnie nie odgadnione.
Przecież już po chwili gry ma się w dupie detale, kto wali gruchę patrząc z wzgórza na spalony las w ustawieniach ultra mając na uwadze że to lepiej wygląda niż na PS4 ? Na potęgę posępnego czerepu, serio ? Po paru minutach grania mam wyjebane na tekstury, jaram się widokami i światło cieniem, ale nie zastanawiam się czy to lepiej wygląda u Jarka bo wyjebał 8k na nowego PC a u Leszka to jest lipa bo gra na PS.
Dla mnie temat jest prosty: nie mam kasiory na nowego PC, obecny nie ma szans na upgrade, nie będę ronił łez nad teksturami i brakiem możliwości instalowania modów bo chcę po prostu zagrać – pozostaje mi więc rozwiązanie low budżet jakim jest konsola i chuj mnie jasny trafia, ponieważ nie wyobrażam sobie gry na padzie, ale jakoś przeboleję z miłości do świata postapo.
Serio mam wyjebaną kiełbasę na porównania i olewam całe zamieszanie i „testy” – wybiorę najszybszą ścieżkę żeby pograć bez frustracji ( a obecnie takowe występują i na scenie PC i PS). Której zatem ścieżki nie wybierzecie, będzie dobra, bo zaczniemy się zagłębiać w ten jakże zajebisty świat.

Wyjdźcie z krypty i ruszcie w nieznane…mq1

Reklamy
Fallout

O grach inaczej.

Witam Cię człowieku kimkolwiek jesteś.

Nie mam za grosz doświadczenia w prowadzeniu jakiejkolwiek publicystyki. Jestem już starym gościem, który chciałby przelać w sieć kilka swoich myśli na tematy, o których lubi pogadać, a nie ma z kim.

Na tapetę i pierwszy strzał lecą gry komputerowe.

Jeszcze tytułem małego wstępu:

Jeśli posiadasz jakieś uczucia religijne (które można obrazić), jesteś wyczulony na używanie wulgaryzmów, masz problemy z tolerancją i mocno ograniczony światopogląd to opuść tę stronę jak najszybciej. Bo treści tu umieszczane mogą Cię urazić.

O grach inaczej.